Αν κάτσουμε και παρατηρήσουμε τα τελευταία χρόνια και ειδικά το τελευταίο διάστημα θα διαπιστώσουμε ότι όλο και περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί τα social media, με ποικίλους τρόπους. Πέρα από την ψυχαγωγία και την επικοινωνία που προσφέρουν τα social media, έχουν και ενεργό ρόλο στις περισσότερες επιχειρήσεις καθώς σημειώνουν πληθώρα επιτυχιών και επιδεικνύουν αλματώδη ανάπτυξη. Μη ξεχνάμε ότι η προώθηση της κάθε επιχείρησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα έξοδά της. Εντάσσοντας τα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας αυτομάτως γλυτώνετε αρκετά χρήματα ενώ ταυτόχρονα έχετε μια προσοδοφόρα προώθηση! Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τον οποίο οι επιχειρήσεις έχουν ή θα ήθελαν να έχουν ενεργό ρόλο στα social media. Επιπλέον η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια σας δίνει την δυνατότητα να μπορέσετε να δείτε αν η επένδυσή σας στα social media αποφέρει κέρδος και αυτό επιτυγχάνετε μέσα από τα views, τα likes ή το search του κάθε post.

Οι καταναλωτές από την άλλη εγκαταλείπουν σημαντικά τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και στρέφονται στα social media, καθώς αποτελεί new age μέσο. Άρα και οι επιχειρηματίες στρέφονται στο social media marketing όπου είναι μια σχετικά νέα αναπτυσσόμενη πραγματικότητα στο χώρο της διαφήμισης και αποτελεί μέρος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής digital marketing. Η συγκεκριμένη στρατηγική είναι σε θέση να πολλαπλασιάσει τον θετικό αντίκτυπο που έχουν όλες οι υπόλοιπες ενέργειες marketing της επιχείρησής σας. Για να φτάσουν όμως οι επιχειρήσεις τις πωλήσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα μέσω των διαδικτυακών πλατφορμών, θα πρέπει να είναι προσεκτικές ως προς το υλικό που δημοσιεύουν και να μην ξεχνούν πως πρέπει να καταλαβαίνουν τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού αλληλοεπιδρώντας μαζί του.

Όπως στο στρατηγικό μάρκετινγκ έτσι και στην παρουσία σας στα social media θα πρέπει να τεθούν οι κατάλληλοι στόχοι, η κατάλληλη σχεδίαση, η ανάπτυξη και έπειτα η υλοποίηση των τακτικών που θα πρέπει να γίνουν ώστε να επωφεληθείτε από όσα μπορούν να δώσουν τα media στην επιχείρησή σας. Οι στόχοι που μπορούν να επιτευχθούν μέσω του social media marketing είναι η βελτίωση της επιχείρησής σας, η προσέλκυση νεών πελατών, η δημιουργία φήμης του σήματος (Brand awareness), η διατήρηση των πελατών, η βελτίωση των καναλιών επικοινωνίας για καλύτερη σχέση με τους πελάτες, η δημιουργία μερίδιού αγοράς, η ενίσχυση των εσόδων της επιχείρησης από́ τις πωλήσεις των αγαθών και των υπηρεσιών και η βελτίωση της απόδοσης της επένδυσης μάρκετινγκ. Αν κάποια επιχείρηση δε συμπεριλάβει τα κοινωνικά δίκτυα είναι αρκετά πίσω από την σημερινή εποχή και δεν θα καταφέρει να πετύχει τους συγκεκριμένους στόχους.

Τα social media είναι το πιο ισχυρό εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σας, καθώς έχουν ταυτιστεί με την χρήση του διαδικτύου η οποία έχει αυξηθεί λόγο των συνθηκών που βιώνουμε. Όπως καταλαβαίνουμε λοιπόν η επένδυση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη στις μέρες μας αφού είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, διότι όλοι είναι εκεί! Αυτό φέρνει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της αναγνωσιμότητα του brand της επιχείρησής σας και ταυτόχρονα των πωλήσεων σας! Επενδύστε λοιπόν στα social media και επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες που παρουσιάζουν!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »